neděle 19. června 2011

Zkouškové nezkouškové

Jsem ve Vídni. Už skoro 4 měsíce. Konečně/ bohužel už se blíží závěr mého Erasmus pobytu tady. Konečně pro mého přítele a rodiče, kterým každý den určitě hrozně chybím. Bohužel pro mě, protože se mi tu celkem hodně líbí. Nechce se mi odjíždět. Nechce se mi ani dělat tady zkoušky, jenže to musím. A proto se tu teď, díky svému chorobnému odkládání všech důležitých věcí, mučím na poslední chvíli s esejemi, úkoly, prezentacemi a dalšími podobnými věcmi. Mnohem radši bych si užívala sluníčka třeba na Donau Inselu, nebo někde ve městě obdivovala architektonické skvosty Vídeňské. V pondělí ústní zkouška z němčiny a po ní si třeba půjdu koupit něco pěkného na sebe..třeba nějaké hezké sandálky..:)
Přeji všem hezký zbytek neděle...

Žádné komentáře:

Okomentovat